Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
ZWID s.r.o.
IČ: 21659419
se sídlem: Koželužská 3034/1, 301 00 Plzeň – Jižní Předměstí
kontaktní údaje: email: info@mamavibe.cz
telefon: 728 422 653
www: mamavibe.cz
(dále jen „dodavatel“)
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti dodavatele a fyzické osoby, která uzavírá kupní nebo nájemní smlouvu (dále společně jako „smlouva“) mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „odběratel“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.mamavibe.cz (dále je „internetový obchod“) a prodejního systému shopify.
3.Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní nebo nájemní smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě nebo jiné písemné dohodě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a smlouva se uzavírají v českém jazyce.
5. Odběratel si může zboží zapůjčit na dobu 4 až 8 týdnů, kdy v takovém případě uzavírá odběratel s dodavatelem nájemní smlouvu (dále jako „smlouva“ či „nájemní smlouva“). V případě, že bude mít odběratel zájem si zboží nepronajímat, ale rovnou zakoupit, v takovém případě je mezi odběratelem a dodavatelem uzavírána kupní smlouva (dále jako „smlouva“ či „kupní smlouva“).
6. Odběratel pak bere na vědomí, že je povinen se zbožím manipulovat jen v souladu s návodem, který dodavatel odběrateli poskytl a který je k dispozici na https://mamavibe.cz/pages/navod-k-pouziti, přičemž se nedoporučuje jeho užívání v případě, pokud je detekována jakákoliv kontraindikace, o které byl odběratel informován. Zboží je pak možno použít pouze na vlastní riziko a dodavatel neodpovídá za případné komplikace, které vzniknou při používání zboží.
II. Informace o zboží a cenách
1. Cenou zboží se myslí buďto kupní cena za zboží či cena za pronájem zboží. Předmětem plnění jsou výrobky, zboží či služby dle nabídky dodavatele (dále jen „zboží“). Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně tohoto zboží.
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
4. Případné slevy z ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se dodavatel s odběratelem jinak.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
1. Náklady vzniklé odběrateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí odběratel sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby. Odběratel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
2. Odběratel provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře na webu bez registrace.
3. Při zadávání objednávky si odběratel vybere zboží, počet kusů zboží, které vloží do elektronického nákupního košíku, způsob platby za zboží a způsob doručení zboží. Odběratel pak bere na vědomí, že maximální počet kusů od každé objednané položky může činit maximálně 1 kus, jelikož vyšší počet kusů není dodavatel schopen zajistit. O této informaci pak byl odběratel předem informován již před vyplněním objednávky, a to formou sdělení uvedeného na webu.
4. Před odesláním objednávky je odběrateli umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle odběratel dodavateli kliknutím na tlačítko „Zaplatit“. Údaje uvedené v objednávce jsou dodavatelem považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, zadání počtu kusů v maximálním množstvím dle předchozího odstavce 3, a potvrzení odběratele o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle dodavatel odběrateli potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou odběratel při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky dodavatele. Smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky dodavatelem. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu odběratele. Odběratel bere výslovně na vědomí, že objedná-li větší množství kusů zboží, než maximální možné dle předchozího odstavce 3., pak platí, že smlouva nebyla nikdy uzavřena, a to ani přes doručení automatického potvrzení o obdržení objednávky odběrateli dle věty předchozí.
6. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže dodavatel splnit, zašle odběrateli na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením odběratele o přijetí této nabídky dodavatelem na jeho e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
7. Všechny objednávky přijaté dodavatelem jsou závazné. Odběratel může zrušit objednávku, dokud není odběrateli doručeno oznámení o přijetí objednávky dodavatelem. Odběratel může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail dodavatele uvedený v těchto obchodních podmínkách.
8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně dodavatele při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není dodavatel povinen dodat odběrateli zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že odběrateli bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Dodavatel informuje odběratele o chybě bez zbytečného odkladu a zašle odběrateli na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí odběratelem na e-mailovou adresu dodavatele.
IV. Zákaznický účet
1. Na základě registrace odběratele provedené v internetovém obchodě může odběratel přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může odběratel provádět objednávání zboží. Odběratel může objednávat zboží také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je odběratel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je odběratel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené odběratelem v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou dodavatelem považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Odběratel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Dodavatel nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4. Odběratel není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Dodavatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když odběratel svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy odběratel poruší své povinnosti ze smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
6. Odběratel bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení dodavatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V. Platební podmínky a dodání zboží
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle smlouvy může odběratel uhradit následujícími způsoby:
• On-line platební kartou prostřednictví platební brány Shopify Payments
2. Společně s cenou je odběratel povinen uhradit dodavateli náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje odběratel podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
4. Zboží je odběrateli dodáno na adresu nebo odběrné místo určenou odběratelem v objednávce
5. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží, přičemž po uzavření smlouvy již tuto volbu nelze měnit, pokud se odběratel s dodavatelem nedohodnou jinak.
6. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce odběratele a v potvrzení objednávky dodavatelem. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku odběratele, nese odběratel riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
7. Je-li dodavatel podle smlouvy povinen dodat zboží na místo určené odběratelem v objednávce, je odběratel povinen převzít zboží při dodání.
8. Odběratel je v případě nepřevzetí zboží povinen uhradit dodavateli skutečné náklady, které dodavateli vznikly se zabalením, odesláním a následným vrácením nepřevzatého zboží. Odběratel bere na vědomí, že tyto dodatečné náklady mohou být dodavatelem vymáhány prostřednictvím třetí osoby, se kterou má dodavatel smlouvu o vymáhání pohledávek.
V případě, že je z důvodů na straně odběratele nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je odběratel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
9. Při převzetí zboží od přepravce je odběratel povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí odběratel zásilku od přepravce převzít.
10. Dodavatel vystaví odběrateli daňový doklad - fakturu. Fakturu obdrží odběratel e-mailem do 10 dní od obdržení platby.
11.. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na odběratele okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl odběratel povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou tak neučinil.
12. Dodavatel dodá odběrateli zboží zpravidla do 10 pracovních dnů ode dne uzavření smlouvy. Odběratel bere na vědomí a souhlasí s tím, že může dojít k prodloužení této lhůty o dalších 5 pracovních dnů, přičemž takové prodloužení dodací lhůty není považováno za podstatné porušení smlouvy. Nedodá-li však dodavatel odběrateli zboží ani v takto prodloužené dodací lhůtě, jedná se o podstatné porušení smlouvy a odběratel má právo od smlouvy odstoupit.
VI. Odstoupení od kupní smlouvy
1. Spotřebitelem se rozumí každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s dodavatelem, který je podnikatelem. Odběratel jako spotřebitel pak svá práva z uzavřené smlouvy či práva z vadného plnění uplatňuje vždy u dodavatele. Odběratel, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit.
2. Odběratel má jako spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Pokud odběratel uzavírá nájemní smlouvu se začátkem doby nájmu méně než 15 dní po uzavření objednávky, přičemž bude odběrateli zboží i v této době dodáno, pak odběratel uzavřením smlouvy výslovně žádá dodavatele, aby začal poskytovat plnění podle nájemní smlouvy již před uplynutím čtrnáctidenní lhůty, a v takovém případě se odběratel zavazuje uhradit případné související platby vč. ceny za zboží.
3. Odběratel nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a dodavatel před uzavřením smlouvy sdělil odběrateli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání odběratele nebo pro jeho osobu,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy musí odběratel odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od kupní smlouvy.
5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může odběratel využít vzorový formulář k odstoupení od kupní smlouvy poskytovaný dodavatelem. Odstoupení od kupní smlouvy zašle odběratel na e-mailovou nebo doručovací adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel potvrdí odběrateli bezodkladně přijetí formuláře. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení dodavateli.
6. Odběratel, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit dodavateli zboží bezodkladně, nejdéle ve lhůtě 14 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy. Odběratel nese náklady spojené s navrácením zboží dodavateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Odstoupí-li odběratel od smlouvy, vrátí mu dodavatel bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem, jakým je od odběratele přijal. Dodavatel vrátí odběrateli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím odběratel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
8. Jestliže odběratel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který dodavatel nabízí, vrátí dodavatel odběrateli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9. Zboží musí vrátit odběratel dodavateli nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku odběratele na vrácení ceny.
10. Dodavatel je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Dodavatel bezodkladně informuje odběratele prostřednictví e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným odběratelem.
VII. Práva z vadného plnění – týká se pouze koupě zboží
1. Dodavatel odpovídá odběrateli, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména dodavatel odpovídá odběrateli, že v době, kdy odběratel zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které dodavatel nebo výrobce popsal nebo které odběratel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití dodavatel uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží odběratelem, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odběratel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí odběratelem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění pak odběrateli nenáleží, věděl-li před převzetím zboží, že má vadu, a stejně tak způsobil-li vadu zboží odběratel.
3. V případě výskytu vady může odběratel uplatnit vady, tj. zboží reklamovat a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
4. Odběratel má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
5. Dodavatel je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dodavatel je povinen odběrateli vydat písemné potvrzení o tom, kdy odběratel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace odběratel požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6. Dodavatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s odběratelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a odběratel má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle odběratele (uplatnění práva z vadného plnění) dodavateli.
7. Dodavatel písemně informuje odběratele o výsledku reklamace.
8. Právo z vadného plnění odběrateli nenáleží, pokud odběratel před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud odběratel vadu sám způsobil.
9. V případě oprávněné reklamace má odběratel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může odběratel u dodavatele uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
10. Volbu způsobu reklamace má odběratel, přičemž si způsob vyřízení reklamace zvolí nejpozději při oznámení vady dodavateli. Provedenou volbu již následně odběratel není oprávněn měnit, ledaže s tím dodavatel souhlasí.
11. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností dodavatele za vady upravuje reklamační řád dodavatele.
VIII. Doručování
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2. Odběratel doručuje dodavateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel doručuje odběrateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX. Osobní údaje
1. Všechny informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů ZDE
X. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi dodavatelem a odběratelem z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Dodavatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
-
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
1. Odběratel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu odběratele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou adresu odběratele.
2. Odběratel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky dodavatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač odběratele, může odběratel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
XII. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi dodavatelem a odběratelem se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Dodavatel není ve vztahu k odběrateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám dodavatele, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží dodavateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu dodavatele.
4. Dodavatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Odběratel nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5. Odběratel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována dodavatelem v elektronické podobě a není přístupná.
7. Znění obchodních podmínek může dodavatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Odkaz naleznete zde
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 15.3.2025